De heenreis - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Julian Goossen - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Julian Goossen - WaarBenJij.nu

De heenreis

Door: Julian Goossen

Blijf op de hoogte en volg Julian

16 Juli 2016 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Donderdag 14 juli ben ik samen met een klasgenoot van mij vertrokken vanaf luchthaven Düsseldorf op weg naar Nieuw-Zeeland. Ik vloog met Emirates en de eerste vlucht ging naar Dubai, hier had ik een overstap op een andere vlucht, eenmaal in Dubai aangekomen moest ik door de security, toen ik vervolgens aan het wachten was op mijn rugzak, zag ik dat mijn rugzak er tussen uit was gehaald, vervolgens moest ik onder toeziend oog van een beveiliger mijn tas helemaal leeghalen, er werden drugsmonsters genomen, maar ik had niks bij me dus ik kon mijn tas inpakken en mijn reis vervolgen. Na koffie te hebben gedronken ben ik naar de gate gelopen, de volgende vlucht was de vlucht richting Bangkok, hier zijn we geland omdat het vliegtuig hier moest tanken, weer door de security heen, (gelukkig hoefde mijn tas niet leeg) en konden we na 1 uur weer aan boord van hetzelfde vliegtuig. De vlucht ging verder naar Sydney, dit was de langste vlucht, deze vlucht was 9 uur 15 min. In Sydney, je raad het al, weer door de security en alles werd dubbel gecheckt. Vervolgens weer aan boord voor het laatste stukje naar Christchurch. Eenmaal daar geland, langs de douane en vervolgens naar buiten. Buiten een taxi genomen naar het hotel waar we 1 nacht hebben geslapen. Vanmiddag nemen we de bus naar onze eindbestemming Makikihi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julian

Blog van de reis en stage in Nieuw-Zeeland

Actief sinds 16 Juli 2016
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 3533

Voorgaande reizen:

14 Juli 2016 - 16 Juli 2016

Reis naar Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: